W poniedziałek 31 stycznia 2022r. Urząd Gminy Hrubieszów rozpocznie nabór wniosków na usunięcie azbestu (Zgłoszenia lokalizacji). Nabór potrwa do 8 lutego 2022r. Warto jednak nie zwlekać i pospieszyć się ze złożeniem wniosku, o zakwalifikowaniu się do projektu decydować będzie suma punktów z „Oceny stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest” oraz data złożenia wniosku.
Wykonawcy będą realizować odbiory/demontaże do końca czerwca br. na zrealizowanie wszystkich zleconych prac. Jest to ostatni nabór w ramach projektu.
Poniżej znajdą Państwo konieczne dokumenty do pobrania wraz z regulaminem i załącznikami. Do udziału w projekcie niezbędne jest złożenie dokumentów dołączonych do ww. naboru. Więcej informacji można uzyskać w urzędzie gminy lub w Biurze Projektu.
http://azbest.lubelskie.pl/aktualnosc/aktualnosci/98374-nabor-vi
Dokumenty należy złożyć w Urzędzie Gminy Hrubieszów, I piętro, pokój nr 7 lub 8.
Tel. 84 696 26 81, wew. 22.