Gmina Hrubieszów - Skarb Czarnoziemu - Magiczny wyjazd klas młodszych

Uczniowie z opiekunkami przy zabytkowej studni na rynku w Kazimierzu Dolnym
fot. własna

Magiczny wyjazd klas młodszych

8 czerwca 2022 r. uczniowie klas I-III z paniami Agatą Zając, Małgorzatą Bogucką, Grażyną Jakulewicz i Ewą Tatysiak odwiedzili Kazimierz Dolny i "Magiczne Ogrody" pod Janowcem.

Wycieczkę rozpoczęliśmy od zwiedzania starówki w Kazimierzu Dolnym. Pani Małgorzata Bogucka opowiedziała dzieciom o historii miasta i jego najciekawszych zabytkach. Następnie udaliśmy się na rejs statkiem po Wiśle. Podziwialiśmy piękno Królowej Polskich Rzek, a także mieliśmy okazję zobaczyć zamek w Janowcu, wiatrak w Mięćmierzu oraz zamek i spichlerze w Kazimierzu Dolnym. Kolejnym punktem naszej wyprawy były "Magiczne Ogrody" – rodzinny park rozrywki nieopodal Janowca. Na miejscu posililiśmy się obiadem, aby nikomu nie zabrakło sił do wspólnej zabawy, która wkrótce się rozpoczęła. Przywitał nas artysta, który żonglował początkowo rzutkami, później kapeluszami, a na koniec płonącymi pochodniami. Morgole, mieszkańcy ogrodów, zaprosili nas też do wspólnego tańca i gimnastyki. Chwilę potem, pod opiekuńcze skrzydła przygarnęła nas urocza wróżka, która oprowadzała nas po wszystkich atrakcjach, opowiadając legendy o powstaniu "Magicznych Ogrodów". W repertuarze rozrywkowym znalazły się między innymi wyścigi w workach, spotkanie ze skrzatem, szkolenie rycerskie i przejazd kolejką. Na koniec skorzystaliśmy również z wielkiej zjeżdżalni i parku linowego oraz odwiedziliśmy niepokojące "Mrokowisko". Co to takiego? Radzimy sprawdzić samemu i przekonać się, czy jest tam strasznie.

Miłych wrażeń było co nie miara. Zmęczeni, lecz zadowoleni wróciliśmy do naszych domów.

Uczniowie podczas tańca z Morgolem
Zdjęcie 1
Mężczyzna żonglujący kapeluszami
Zdjęcie 2
Uczniowie siedzący na kamiennej głowie smoka
Zdjęcie 3
Uczniowie w chacie Morgoli
Zdjęcie 4
Uczniowie na wiszącym moście w grodzie rycerskim
Zdjęcie 5
Uczniowie z tarczami i pałkami podczas szkolenia rycerskiego
Zdjęcie 6
Uczniowie na trampolinie
Zdjęcie 11

Przydatne linki

Jeżeli znalazłeś błąd na tej stronie bądź masz uwagi dotyczące jej funkcjonowania napisz na adres: sekretariat@hrubieszow-gmina.pl

Nota informacyjna

Informacje opublikowane w niniejszym serwisie pochodzą ze wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy Hrubieszów. Za prawidłowość informacji odpowiedzialność ponosi konkretna jednostka, która opublikowała informację lub jest zobligowana do jej publikacji.

Wszelkie przepisy prawa podane na tej stronie mają charakter informacyjny i nie stanowią wykładni prawa.