Gmina Hrubieszów - Skarb Czarnoziemu - W jabłoniowym sadzie

Uczniowie niosą skrzynkę z jabłkami
fot. własna

W jabłoniowym sadzie

Dziś uczniowie klasy VI odwiedzili gospodarstwo sadownicze pana Mirosława Dąbrowskiego w Kozodawach.

Wszyscy mieli okazję spróbować swoich sił przy zbiorze jabłek, poznać ciekawe fakty związane z uprawą sadu oraz skosztować wybornych owoców. Na koniec młodzież otrzymała w prezencie skrzynkę własnoręcznie zebranych jabłek i skorzystała ze słodkiego poczęstunku.

Uczniowie z właścicielem gospodarstwa w sadzie
Zdjęcie 1
Uczniowie z właścicielem gospodarstwa w sadzie
Uczennica i dwóch uczniów zrywają jabłka z drzew
Zdjęcie 2
Uczennica i dwóch uczniów zrywają jabłka z drzew
Dwóch uczniów trzyma w dłoniach zebrane jabłka
Zdjęcie 3
Dwóch uczniów trzyma w dłoniach zebrane jabłka
Trzech uczniów zrywa jabłka z drzew
Zdjęcie 4
Trzech uczniów zrywa jabłka z drzew
Uczeń wkłada zebrane jabłka do skrzynki
Zdjęcie 5
Uczeń wkłada zebrane jabłka do skrzynki
Trzy uczennice przy skrzyni wypełnionej jabłkami
Zdjęcie 6
Trzy uczennice przy skrzyni wypełnionej jabłkami
Cztery uczennice spożywają ciasto
Zdjęcie 7
Cztery uczennice spożywają ciasto
Pięciu uczniów spożywa ciasto
Zdjęcie 8
Pięciu uczniów spożywa ciasto
Dwóch uczniów, dwie uczennice i dwaj robotnicy na platformie służącej do zbioru owoców
Zdjęcie 9
Dwóch uczniów, dwie uczennice i dwaj robotnicy na platformie służącej do zbioru owoców
Dwóch uczniów i robotnicy na platformie zrywają jabłka z drzew
Zdjęcie 10
Dwóch uczniów i robotnicy na platformie zrywają jabłka z drzew

Przydatne linki

 

Jeżeli znalazłeś błąd na tej stronie bądź masz uwagi dotyczące jej funkcjonowania napisz na adres: sekretariat@hrubieszow-gmina.pl

Nota informacyjna

Informacje opublikowane w niniejszym serwisie pochodzą ze wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy Hrubieszów. Za prawidłowość informacji odpowiedzialność ponosi konkretna jednostka, która opublikowała informację lub jest zobligowana do jej publikacji. 

Wszelkie przepisy prawa podane na tej stronie mają charakter informacyjny i nie stanowią wykładni prawa.