Gmina Hrubieszów - Skarb Czarnoziemu - Program „Trzymaj Formę!” – rok szkolny 2025/2026

Trzymaj Formę

Program „Trzymaj Formę!” – rok szkolny 2025/2026

W roku szkolnym 2025/2026 Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Mienianach realizuje XIX edycję Ogólnopolskiego Programu Edukacyjnego „Trzymaj Formę!”, organizowanego przez Główny Inspektorat Sanitarny oraz Polską Federację Producentów Żywności – Związek Pracodawców, przy współpracy Wojewódzkich Stacji Sanitarno-Epidemiologicznych i Fundacji „Żywność, Aktywność Fizyczna i Zdrowie”.

Program ma na celu kształtowanie trwałych nawyków prozdrowotnych wśród młodzieży szkolnej oraz ich rodzin poprzez promocję zasad zdrowego żywienia i codziennej aktywności fizycznej. Uczniowie uczą się odpowiedzialności za własne zdrowie, dokonywania świadomych wyborów oraz dbania o równowagę między nauką, odpoczynkiem a ruchem.

W ramach programu w naszej szkole realizowane są m.in.:

  • warsztaty i zajęcia edukacyjne o zdrowym odżywianiu,
  • akcje promujące codzienną aktywność fizyczną,
  • konkursy, gazetki i projekty klasowe,
  • wspólne działania z rodzicami i środowiskiem lokalnym.

„Trzymaj Formę!” prowadzony jest metodą projektu – uczniowie wspólnie z nauczycielami i rodzicami planują, wykonują i prezentują swoje działania. Podsumowaniem będzie szkolne sprawozdanie, które zostanie przekazane organizatorom programu.

Dzięki udziałowi w inicjatywie uczniowie zdobywają praktyczne umiejętności związane z troską o zdrowie, rozwijają zainteresowania oraz integrują się w ramach wspólnych działań prozdrowotnych.

 

Przydatne linki

 

Jeżeli znalazłeś błąd na tej stronie bądź masz uwagi dotyczące jej funkcjonowania napisz na adres: sekretariat@hrubieszow-gmina.pl

Nota informacyjna

Informacje opublikowane w niniejszym serwisie pochodzą ze wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy Hrubieszów. Za prawidłowość informacji odpowiedzialność ponosi konkretna jednostka, która opublikowała informację lub jest zobligowana do jej publikacji. 

Wszelkie przepisy prawa podane na tej stronie mają charakter informacyjny i nie stanowią wykładni prawa.