Gmina Hrubieszów - Skarb Czarnoziemu - WYCIECZKA DYDAKTYCZNA PARK NARODOWY GÓR STOŁOWYCH, WROCŁAW

Uczniowie na trasie widokowej obok skały ,, Małpolud”
fot. własna

WYCIECZKA DYDAKTYCZNA PARK NARODOWY GÓR STOŁOWYCH, WROCŁAW

W dniach 06-07 czerwca 2022r. uczniowie naszej szkoły odwiedzili Góry Stołowe , Kudowę Zdrój i ogród zoologiczny we Wrocławiu. W wycieczce uczestniczyły klasy 4-8. Z Mienian wyjechaliśmy o 2:30, a nasza podróż trwała 11 godzin. Na miejscu w Górach Stołowych dołączył do nas przewodnik.

Pierwszym punktem naszej trasy był Szczeliniec Wielki, a następnie Rezerwat Błędne Skały. Góry były miejscem idealnym do odpoczynku po długiej trasie, wśród niesamowitych widoków, gdzie zażyliśmy orzeźwiającego powietrza. Rezerwat Błędnych Skał był miejscem wręcz magicznym. Towarzyszył mu labirynt wąskich przejść, tuneli, zakamarków, i kamiennych wąwozów. Skały przybierały tam formę ogromnych grzybów, maczug, klepsydr i baszt. W drodze powrotnej dostaliśmy czas wolny na kupno pamiątek. Po podróży zjedliśmy obiad oraz zameldowaliśmy się w schronisku. Następnego dnia wstaliśmy rano, spakowaliśmy się i zwiedzaliśmy Kudowę Zdrój, po czym wyruszyliśmy do ZOO. Spacerowaliśmy tam po całym ogrodzie zoologicznym, podziwiając zwierzęta z całego świata. Pomimo naszego znaczącego zmęczenia, udało nam się zwiedzić Afrykarium, poznając podwodne skarby mórz i ich niesamowitych mieszkańców. Podziwialiśmy tam ryby oraz rośliny z mórz i oceanów. Były one zadziwiające i godne uwagi. Ten ostatni punkt był męczący, jednak wrażenia wyniesione z wycieczki są warte ponownego zwiedzenia Wrocławia

Uczniowie na ścieżce dydaktycznej na Szczelińcu Wielkim
Uczniowie przechodzą wyznaczoną trasę
W labiryncie ,, Błędne Skały
W labiryncie ,, Błędne Skały"
Urokliwe przejście w labiryncie.
Odpoczynek po trudach wędrówki
Uczniowie w Parku Zdrojowym w Kudowie Zdroju
Uczniowie w ZOO we Wrocławiu
W tunelu wodnym w Afrykarium

Przydatne linki

Jeżeli znalazłeś błąd na tej stronie bądź masz uwagi dotyczące jej funkcjonowania napisz na adres: sekretariat@hrubieszow-gmina.pl

Nota informacyjna

Informacje opublikowane w niniejszym serwisie pochodzą ze wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy Hrubieszów. Za prawidłowość informacji odpowiedzialność ponosi konkretna jednostka, która opublikowała informację lub jest zobligowana do jej publikacji.

Wszelkie przepisy prawa podane na tej stronie mają charakter informacyjny i nie stanowią wykładni prawa.