Gmina Hrubieszów - Skarb Czarnoziemu - Informacja dotycząca Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych

Informacja dotycząca Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych

Zgodnie z § 19 pkt 3 Regulaminu Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych Szkoły Podstawowej im. 15 Pułku Piechoty ”Wilków” w Stefankowicach  w celu otrzymania pomocy materialnej, z uwzględnieniem sytuacji materialnej i życiowej, uprasza się emerytów i rencistów (pracowników ww. szkoły) o złożenie następujących dokumentów:

- wniosek o przyznanie pomocy materialnej z ZFŚS (wzór w załączniku – proszę
o wpisanie we wniosku – w formie: pomocy finansowej; z tytułu, np. długotrwałej choroby);

- podanie do dyrektora szkoły;

- decyzja o wysokości pobieranych świadczeń (kserokopia ZUS za rok 2023 –
do wglądu);

- aktualny numer konta bankowego.

Powyższe dokumenty proszę dostarczyć do szkoły, do dn. 31 maja 2024 r.

Dokumenty powinny być zapakowane w kopertę opisaną imieniem i nazwiskiem.

W razie pytań prosimy o kontakt pod numerem telefonu: 84 69 18 202; od poniedziałku do piątku – do godziny 14.00.

Załącznik nr 11

Załącznik nr 13

Załącznik nr 16 - Klauzula RODO

Przydatne linki

 

Jeżeli znalazłeś błąd na tej stronie bądź masz uwagi dotyczące jej funkcjonowania napisz na adres: sekretariat@hrubieszow-gmina.pl

Nota informacyjna

Informacje opublikowane w niniejszym serwisie pochodzą ze wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy Hrubieszów. Za prawidłowość informacji odpowiedzialność ponosi konkretna jednostka, która opublikowała informację lub jest zobligowana do jej publikacji. 

Wszelkie przepisy prawa podane na tej stronie mają charakter informacyjny i nie stanowią wykładni prawa.