Informujemy, że od dnia 01.01.2025 r. obowiązuje nowy „Regulamin działalności świetlic wiejskich na terenie gminy Hrubieszów” wprowadzony Zarządzeniem nr 114/2024 Wójta Gminy Hrubieszów z dnia 18.12.2024 r., który zakłada m.in. zmiany w użyczaniu i najmie świetlic.
Od 01.01.2025 r. świetlice mogą być wynajmowane odpłatnie na potrzeby indywidualnych mieszkańców Gminy Hrubieszów a także osób spoza terenu gminy Hrubieszów lub organizacji czy grup zorganizowanych:
1) na cele prywatne, m.in.: na uroczystości rodzinne, tj. wesela, chrzty, komunie, przyjęcia okolicznościowe, uroczystości żałobne, itp.;
2) na inne cele, m.in.: spotkania, pokazy, prezentacje, kursy, szkolenia;
3) w celu zorganizowania zajęć kulturalnych, sportowych oraz rekreacyjno- wypoczynkowych;
4) w celu organizacji innych odpłatnych spotkań towarzyskich lub okolicznościowych.
Opłata za wynajem uzależniona jest od tego czy osoba wynajmująca pochodzi z terenu gminy Hrubieszów czy też jest spoza gminy a także od ilości uczestników planowanej uroczystości.
W dalszym ciągu świetlice wiejskie mogą być nieodpłatnie udostępniane na potrzeby działalności statutowej Sołectwa i Gminy, a także dla innych organizacji pozarządowych
(np. stowarzyszenia, fundacje, ochotnicze straże pożarne, kluby sportowe, zespoły ludowe, koła gospodyń wiejskich, itp.), zarejestrowanych na terenie gminy Hrubieszów, prowadzących działalność statutową w ramach organizowanych inicjatyw społecznych.
Cennik za wynajem świetlic oraz szczegóły najmu i użyczenia świetlic zawarte
są w załączonym poniżej Zarządzeniu nr 114/2024 Wójta Gminy Hrubieszów
z dnia 18.12.2024 r. wraz z załącznikami.
Ponadto szczegółowe informacje można uzyskać w Referacie Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska i Rolnictwa ( pokój nr 8) tel. 84 696 26 81 wew. 22.